Thursday, May 25, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
მოცემული  მოდული  დამეხმარა  გამეანალიზებინა  დამოუკიდებელი  მსწავლებლისა  და  დიფერენცირებული  სწავლების  როლი  რამდენიმე  თვალსაძრისით.
  • ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, არის მინიშნებები , რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს, რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს. აქვე ივითარებს თვითრეგურილების უნარსაც.
  • გეგმის შაბლონში შევიტანეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეციალური საჭიროებების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში. 

1 comment:

  1. მოსწავლეები გეგმის შესაბამისად მონაწილეობენ შეფასების ფორმების
    შექმნაში და ხშირად უწევთ თვითშეფასება და ურთიერთ შეფასება.
    შეფასებები ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათიმუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.

    ReplyDelete