მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაძრისით.
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაძრისით.
- ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, არის მინიშნებები , რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს, რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს. აქვე ივითარებს თვითრეგურილების უნარსაც.
- გეგმის შაბლონში შევიტანეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეციალური საჭიროებების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
მოსწავლეები გეგმის შესაბამისად მონაწილეობენ შეფასების ფორმების
ReplyDeleteშექმნაში და ხშირად უწევთ თვითშეფასება და ურთიერთ შეფასება.
შეფასებები ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათიმუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.